<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2343068238324704826\x26blogName\x3dViaScream\x27s+Blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://viascream.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://viascream.blogspot.com/\x26vt\x3d-5626351732841850837', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2010. március 16., kedd

Memories never fade.

Pénteken hazamentem aztán átmentünk nagyanyámhoz Gödre.Aztán készülödhettem is és kész lettem 4re, elindultam vonathoz.Beértem nyugatiba ott találkoztam Otival és Jessyvel.Bocsi Jessy, hogy nem köszöntem:/Én már csak ilyen paraszt vagyok:)
Aztán bementünk Westendbe Otival képet csinálni:"D
Ez lett belőle:
Jó volt látni Oti (L)
Aztán mentünk vonathoz, elkísértem Gödre.Ott találkoztunk Danival, aztán én már húztam is vissza nyugatiba.
Senkisem volt kint, de aztán jöttek a Sunák.*-*Keztünk gyülekezni.Fél 8kor elindultunk vizeséshez, ott találkoztunk a többiekkel.(sokanvoltatok.nemtudomaneveteketxdbocs.)Kiderült, hogy mindenki DS-re megy, aztán meggondoltam magam és sikerült rávennem magam, hogy énis menjek.Aztán elindultunk Oktogonra.Sikerült elhagynom a többieket, igy egyedül mentem ki.Volt kint kb 5 ember.(Y)Fél 9 volt és már kezdtem feladni, hogy bárki is hoz valami kedvderitőt.De aztán jött Hopa és nemtaláljátok ki de volt nála.XDElkezdtük alapozni a hangulatot és jöttek a többiek is.9kor elindultunk Glam elé és ott vártunk 10-15 percet mire beengedtek.Bementünk és partyztunk.Bocs, de nem nagyon maradtak meg a dolgok.xd
11kor jött Kolby, hogy menjünk át DS-re, elindultunk.Odaértünk nem tudom mikorra.Felmentünk, puszipuszipuszi.Aztán leültem egy székre és elaludtam.XDDDDDDDD
1kor felkeltem és mondtam Kortiéknak, hogy menjünk vissza RÉ-re.2re visszaértünk.Ott voltunk kb fél 4ig, aztán hazamentünk.Korti csinált nekünk rántott husit aminek az íze..mitismondjak, hát nem volt valami jó, de azért köszi.XDDD(L)
Felkeltünk 11kor és majdnem lekéstük a vonatot, de végülis hazaértem időben.:'D
Ledőltem az ágyba és csak aludtam.Este tvt néztem stb.
Vasárnapot is végig aludtam.XD
Hétfön lementünk Dunapartra nagybátyámmal meg egyik haverjával tüzet gyújtani.Élmény volt(Y)xd
Este meg jöttem haza anyummal.
Kb ennyi történt:"D
Itt van pár party photo amire vhogy én is rásikerültemxd(nemnevet!):


Viascream
18:57
1 commented

    Profil




    'Az élet egyik furcsa jellemvonása,
    hogy az ember hónapokon át naponta
    találkozik valakivel,
    és olyan bizalmas barátságba kerül vele,
    hogy nélküle el sem tudja képzelni a létet;
    azután jön az eltávolodás:
    minden marad a régiben,
    és a barát, aki oly fontosnak látszott,
    egyszerre fölöslegesnek bizonyul.
    Az ember élete megy tovább a maga útján,
    s az illető még csak nem is hiányzik.'



history