<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2343068238324704826\x26blogName\x3dViaScream\x27s+Blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://viascream.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://viascream.blogspot.com/\x26vt\x3d-5626351732841850837', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2010. január 22., péntek

You try to break my heart, now it's time to pack..

Csak most esett le, hogy MINDEN egyes szavad hazugság volt.:'D
Egyáltalán nem kellett volna hinnem neked.
Csalódtam benned.És bizton állíthatom, emberben még ekkorát soha nem csalódtam:)


Itt voltál.Mondtál szépet, jót..én elhittem, mert ugyebár a bizalom a legfontosabb.
De így visszatekintve már rájöttem minden hazugság volt.
"Semmi baj nem lett volna, ha többet találkozunk".Hát én nem így gondolom.
Föleg, hogy másnap találkoztál Valakivel akit akkor láttál elösször és azt hazudtad, hogy csak haverok vagytok.Ugyan már.
Ez tiszta szánalom.Akkor miért irtad, hogy mikor elösször találkoztatok akkor annyira jó volt megcsókolni?
Hazudtál az utolsó pillanatig.Minden szavad, érnitésed, cselekedeted csak hazugság volt.
Bár tudtam, hogy ez így nem jó és semmi féle képpen nem mehet ez így tovább, de már az első nap "megcsaltál"(kinek, mi a megcsalás.nekem már a csók is az.csak egy csók.)
Megpróbáltál átbaszni.Ezt sohasem felejtem el.Ha ...... majd meglátod.:)
Nem "kenyerem" a bosszú.De ezt nem fogom tudni megálni.


   "Lehetek az, aki szeret téged, aki mindent megad, de lehetek az ellenséged,aki el fog pusztítani, és addig üldöz, míg nem könyörögsz, és zokogsz."







Egy dolog vigasztal.Mégpedig az, hogy lesz ez még rosszabb is.

Címkék: ,

Viascream
22:46
0 commented

    Profil




    'Az élet egyik furcsa jellemvonása,
    hogy az ember hónapokon át naponta
    találkozik valakivel,
    és olyan bizalmas barátságba kerül vele,
    hogy nélküle el sem tudja képzelni a létet;
    azután jön az eltávolodás:
    minden marad a régiben,
    és a barát, aki oly fontosnak látszott,
    egyszerre fölöslegesnek bizonyul.
    Az ember élete megy tovább a maga útján,
    s az illető még csak nem is hiányzik.'



history