<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2343068238324704826\x26blogName\x3dViaScream\x27s+Blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://viascream.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://viascream.blogspot.com/\x26vt\x3d-5626351732841850837', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2010. január 18., hétfő

Its so pitiful what you are.

I can't watch you choose, to pour salt in your wounds.now all i know to do, i shed a tear for you.








Talán minden mondatod, szavad, cselekedeted hazudság volt.
Talán hallgatnom kellett volna Rájuk.
Talán minden jobb lett volna.
Talán félre ismertelek.
Talán nem mutattam ki azt, hogy szeretlek.
Talán velem van a hiba.Vagy még sem?
Talán túl naív voltam, hogy hittem neked.
Talán ennek semmi értelme sem volt.Így nem.
Talán minden "szeretlek" csak hazugság volt?
Talán.De már soha sem fog kiderülni.


Maybe we'll meet again in another life.


Kinél van az igazság? Remélem látod milyen érdekes
Hogy nem csak én lehetek hibás, hanem velem együtt Te is.



Nem akarom, hogy azt hidd neked volt igazad, jól cselekedtél.
Amikor azt mondtam, hogy szeretlek, tényleg úgy éreztem, és akkor is ha nem mondtam.
És amikor azt mondtam, hogy takarodj, akkor csak azért mondtam, mert megpróbáltál átbaszni.
Nem tudtad volna a szemembe mondani, hogy "ég veled, jobb nélküled"
Amikor kérdeztem, te csak simán a "szemembe" hazudtál.


You try to break my heart, now it's time to pack


I gotta go this my last goodbye.


Szia.
"Örökre szia"



forever alone(U)

Viascream
20:50
0 commented

    Profil




    'Az élet egyik furcsa jellemvonása,
    hogy az ember hónapokon át naponta
    találkozik valakivel,
    és olyan bizalmas barátságba kerül vele,
    hogy nélküle el sem tudja képzelni a létet;
    azután jön az eltávolodás:
    minden marad a régiben,
    és a barát, aki oly fontosnak látszott,
    egyszerre fölöslegesnek bizonyul.
    Az ember élete megy tovább a maga útján,
    s az illető még csak nem is hiányzik.'



history