<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2343068238324704826\x26blogName\x3dViaScream\x27s+Blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://viascream.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://viascream.blogspot.com/\x26vt\x3d-5626351732841850837', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2009. december 26., szombat

Now just too late and we can't go back, i'm sorry, i can't be perfect.

Sikerült tönkre tennem mindent.Lassan mindenki elfordul tölem.Én meg csak annyit tudok mondani, hogy sajnálom.Észrevettem, hogy megváltoztam.Méghozzá nem a legjobb irányba.Nem akarok ilyen lenni, olyan akarok lenni mint régen, de ezt könnyű mondani.

Nem akartam senkit megbántani, mégis sikerült.Nem akartam hazudni, mégis úgy jött le mindenkinek.Nem akartam elvesziteni senkit sem...De ha már az ember egyszer megbélyegzi magát, onnantól nincs menekvés.Akármit mondtam már minden "hazugság" volt.Pedig ez nem igaz.Amit mondtam, minden igaz.De ilyenkor jönnek a képbe a jóbarátok, akiknek természetesen mindig sikerül mindent még jobban elrontaniuk, mert hát ugye a szájról szájra terjedés arról volt híres, hogy az emberek előszeretettel tesznek hozzá saját maguk kreált, valójában teljesen valószerütlen dolgokat.Így hát ami nem hazugságnak indult, az azzá válik és onnan már nincs menekvés.A "kosz" rajtad marad, nemtudod lemosni magadról.Utána már magyarázkodhatsz, mondhatsz bármit, az emberekben már kialakult rólad egy vélemény.Ezt a vélemény pedig legtöbb esetben nem tudod megváltoztatni.
Engem nem érdekel ez a mások által kialakított vélemény.Engem az hajt, addig nem nyugszom, amég avval akit megbántottam avval tisztázzok mindent.Akár mit is hisz, NEM hazudtam neki.Szeretem nagyon és nemakarom elveszíteni.Bár már sikerült.A barátaimnak nemszoktam hazudni.Nem szoktam arról hazudni, hogy kit szeretek.Maximum nem mondom el.Feltétlenül szeretnék bocsánatot kérni még egyszer.Nem csak tőle, mert van még egy ember.Dia és Laci, tényleg szeretlek titeket és tudom, hogy ez már nem változtat semmin és nagyon sajnálom ami történt, de mindenki hibázhat.Lehet én túl sokat és túl sokszor, de mégis, nem akartalak titeket megbántani..(L)





Viascream
1:28
0 commented

    Profil




    'Az élet egyik furcsa jellemvonása,
    hogy az ember hónapokon át naponta
    találkozik valakivel,
    és olyan bizalmas barátságba kerül vele,
    hogy nélküle el sem tudja képzelni a létet;
    azután jön az eltávolodás:
    minden marad a régiben,
    és a barát, aki oly fontosnak látszott,
    egyszerre fölöslegesnek bizonyul.
    Az ember élete megy tovább a maga útján,
    s az illető még csak nem is hiányzik.'



history